با سلام و احترام

علیرضا شجعی کلاتی هستم مربی پرورشی قرآنی مجتمع امام صادق(ع) کلات

باید یادآور شوم که اطلاع یابی اولیاء و دانش آموزان از اهداف و برنامه های آموزش و پرورش در هر دوره تحصیلی امری کاملاً ضروری بنظر می رسد چرا که از این طریق فعالیت های خانه و مدرسه همسو و زمینه تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت فراهم می گردد.

سایت حاضر شامل گزارشات طرح ها و فعالیتها و اقدامات انجام شده در مدرسه ابتدایی امام صادق(ع) کلات  شهرستان گناباد می باشد که تحت عنوان مربی پرورشی قرآنی راه اندازی و در اختیار خوانندگان محترم، اولیای محترم و دانش آموزان عزیز قرار می گیرد.

انتظار می رود خوانندگان محترم با مطالعه این وبلاگ یاری گر ما در اجرای هر چه بهتر برنامه های آموزشگاه بمنظور موفقیت و سر بلندی فرزندان این مرز و بوم باشند.

در نتیجه هدف نهایی چیزی جز پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان، ایران نمی باشد و امیدواریم مطالبی که در این وبلاگ قرار میگیرد مورد پسند شما قرار گرفته و همینطور امیدواریم که بتوانیم وظیفه ی خود را در راستای پیشرفت بیش از پیش کشور عزیزمان ایران به نحو احسن انجام دهیم.

ما را از انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود بی بهره نگذارید و انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را از طریق یکی از شیوه های زیر با اینجانب در میان بگذارید:

1- در بخش نظرات مطالب

2- ایمیل: ali.shaj@yahoo.com (علیرضا شجعی کلاتی، مربی پرورشی قرآنی)

به امید ظهور عدالت گستر گیتی