رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیه ا... خامنه ای:

توصیه موکد اینجانب اهمیت دادن به برنامه های جوانان و نوجوانان است که باید ضمن برخورداری از استحکام بنیادین با شیوه های جذاب وسالم وشادی بخش همراه باشد.

گزارش بازدید از کانون مرحوم اکبر زاده کاخک در آذر ماه

بازدید دانش آموزان،مدیران و معلمین مجتمع امام صادق(ع) کلات در روز سه شنبه مورخه1394/9/10 از برنامه ها و فعالیتهای کانون فرهنگی و تربیتی مرحوم اکبرزاده کاخک در طول یک روز تحصیلی به شرح ذیل می باشد؛

اجرای برنامه ها ی یک روز با کانون

در این برنامه ی  فرهنگی ،علمی آموزشی ،ورزشی جهت پرورش استعدادهای دانش آموزان دوره ابتدایی از این مجتمع کلاسهای بافندگی، رایانه ،ورزش، برنامه های هنری(خطاطی و نقاشی)، قرآن و احکام و کتابخوانی که برای دانش آموزان تدارک دیده شده بود با برنامه ریزی قبلی در محل کانون مرحوم اکبر زاده حضور پیدا کرده و در موعد مقرر برگزار گردید. قابل ذکر می باشد که دانش آموزان یک دوره بصورت رایگان در برنامه یک روز با کانون از امکانات این مکان استفاده کردند که هدف اصلی ازاجرای این طرح  آشنایی بیشتر دانش آموزان با فعالیت ها و امکانات کانون جهت جذب بیشتر آنان می باشد.همچنین تمام مدیران و معلمین این مجتمع از روند این طرح در کانون بازدید نمودند و در این برنامه به منتخبین هر کلاس هدایای ویژه از طرف کانون و به همه دانش آموزان به رسم یاد بود هدیه ای تقدیم گردید.

بازدید دانش آموزان از کتابخانه کانون

بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی دانش آموزان همراه با مربیان از کتابخانه کانون بازدید کردند و کتابدار پیرامون دسته بندی و چیدمان کتابها برای دانش آموزان توضیحاتی ارائه داد و دانش آموزان با انتخاب کتاب مورد علاقه ی خود یک ساعتی به مطالعه مشغول شدند...

فایل تهیه شده از این برنامه ها توسط مدیریت کانون مرحوم اکبر زاده کاخک را  با کلیک روی متن می توانید از قسمت زیر دریافت کنید.

فرمت: pdf

برنامه های کانون مرحوم اکبرزاده کاخک  حجم: 5.72 مگابایت

منبع: http://kk1678.khschool.ir

گزارش تصویری در ادامه