بازدید دانش آموزان دبستان امام صادق(ع) کلات از خانواده شهید حسین جدی

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان بسیج دانش آموزی امام صادق(ع) کلات از خانواده شهید جدی دیدار کردند.

در این دیدار که با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، تعداد 10 نفر از دانش آموزان عضو بسیج دانش آموزی واحد مقاومت امام صادق(ع)کلات به اتفاق فرمانده حوزه ی دانش آموزی علی اکبر(ع) کاخک جناب سروان حسین رنجکش و مدیر مجتمع و تعدادی از معلمین گرامی و مربی پرورشی مجتمع با خانواده شهید حسین جدی دیدار و با ویژگی های برجسته اخلاقی شهید آشنا شدند.

در ادامه مادر این شهید بزرگوار بیان داشت که پسرش از همان دوران کودکی با جنگ و جبهه آشنا شده  و غیرت، ایمان و اعتقادات دینی و عشق به ائمه و مکتب قرآن در وجود حسین همیشه مثال زدنی و نمونه بوده است.

ایشان اذعان داشت که فرزندش پس از یکبار اعزام داوطلبانه و یک ماه رزم در آنجا، با حالات روحی عجیبی به خانه برگشت و تلاش کرد تا رضایت پدر و مادر  را برای بازگشت مجددکسب کند.

در این دیدار صمیمی که فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی به اتفاق مدیر مجتمع و تعدادی از معلمین گرامی و مربی پرورشی مجتمع نیز حضور داشتند؛ از نزدیک مسائل و مشکلات خانواده معظم شهید مورد بررسی قرار گرفت و به رسم یادبود هدیه ای تقدیم این خانواده معزز گردید.

گزارش تصویری در ادامه